27. 01. 2016.

MENI JE DOVOLJNO, ZA VAS NE ZNAM

(27. 01. 2016.) Mnogi čitaoci mog teksta “Kog tipa sluša - SIPA” nisu se složili s tezama i zaključcima koje sam iznio, uglavnom iz neznanja šta smiju da rade državne agencije za istrage i zaštitu. Dovoljno mi je, međutim, što se s tim složio direktor SIPA-e, kojeg sam prozvao, a koji je danas u “Dnevnom avazu” pokajnički priznao grijeh službe kojom rukovodi
*********************************************************************************
Perica Stanić, direktor Državne agencije za istrage i zaštitu (SIPA), izjavio je za „Dnevni avaz“ da mu je žao što je prisustvo pripadnika SIPA-e u redakciji „Avaza“, koji su, kako je pojasnio, radili po naredbi Suda i Tužilaštva BiH, protumačeno kao pritisak na rad ovog medija.
Kazao je da im nije bilo u interesu nikoga zastrašiti, a pogotovo ne „medij koji izuzetno cijeni i s kojim ima odličnu saradnju". 
Direktor SIPA-e kazao nam je da je njemu rečeno da su se naoružani pripadnici ove agencije u redakciji zadržali svega „dvadesetak sekundi“ i da su bili u prolazu kako bi pružali podršku kolegama koji su obavljali pretres, ne redakcije nego objekata koje koristi osumnjičena osoba.
- Mogu samo reći da mi je žao. Ovo nije bilo usmjereno protiv novinara „Avaza“ niti redakcije „Avaza“. Ali, isto tako moram reći da sam pomalo i osramoćen. Ako su ljudi, kao što se tvrdi, tu bili duži period, onda ću tražiti da mi se dostavi izvještaj. Ovo se nije trebalo desiti - rekao nam je Stanić.
On je ustvrdio da nikome iz SIPA-e nije bilo u interesu da vrši bilo kakav pritisak na rad novinara, kazavši da „neki od pripadnika možda nisu ni znali gdje su prostorije koje pretresaju, pa su ušli u redakciju.“
- Ja znam da je u redakciji izuzet jedan kompjuter, možda su i zbog toga ušli vrlo kratko, tako mi je u rečeno. Međutim, tražio sam da se uopće ne ulazi u objekt zgrade ako za to nema potrebe, i u slučaju samo da neko pruži neku vrstu otpora. Ali, ne mogu ja hodati za svakim policajcem. Ovo se nije trebalo desiti, jer nisam ni znao da će tamo otići - rekao je Stanić “Avazu”.
MENI JE DOVOLJNO; ZA VAS NE ZNAM!

DINO „PROPJEVAO“, HOĆE LI NASTAVITI?

Gomila prljavština vlasti izbila bi na vidjelo kad bi nam Konaković povjerio sve što zna. Gdje bi bio kraj kad bi o mutnim poslovima SDA...