31. 01. 2016.

DOBROVOLJNA “PRETPLATA”

(31. 01. 2016.) Svoj čovjek je samo onaj ko je finansijski nezavisan. Objektivan i nezavisan novinar može biti samo onaj koji živi od čitalaca koji njegove tekstove cijene i kojim su potrebne nepristrasne i stručne analize i komentari
********************************************************************************* 
Potkraj četvrte decenije mog neprekinutog novinarskog rada krenuo sam sa ovim eksperimentom, koji je u razvijenim zemljama već uhodani recept za opstanak uistinu slobodnih, ničijim interesima podređenih novinara, koji nisu uposleni niti u jednom mediju i žive isključivo od tzv. dobrovoljne pretplate svojih čitalaca.
U nekoliko navrata sam na to skretao pažnju svojim čitaocima. No, ne ide. Svega šest ljudi na taj način je, za osam mjeseci, pružilo podršku mom pisanju na ovom blogu, koji sam zamislio kao osnov svoje egzistencije i način da medijsku karijeru okončam isključivo u službi javnosti.
Nisam demoralisan. Pisanje je način mog života, ne mogu se oteti potrebi da komentarišem nesreću (i pokoji svijetli trenutak) našeg života. Zadovoljan sam što hiljade ljudi svakodnevno čita moje komentare i analize. Ipak, još jednom apelujem na svoje čitaoce, one čiji novčanici nisu prazni, da razmisle o dobrovoljnoj “pretplati” u iznosu koji im ne predstavlja značajno opterećenje ličnog budžeta.
Dobijate isto što već imate, ali meni omogućavate da za svoje napise, ako vam nešto vrijede, ipak ostvarim neku elementarnu zaradu.

KONTAKT: vlastimir.mijovic@gmail.com

PODACI ZA UPLATE IZ BiH

Vlastimir Mijović
Sarajevo
Žiro račun broj: 3387202102620115
UNICREDIT BANK DD BiH

PODACI ZA UPLATE IZ INOSTRANSTVA

Vlastimir Mijović
Sarajevo, Bosna i Hercegovina
BA391990496065118174
SWIFT CODE: ABSBBA22
SPARKASSE BANK DD BiH

DINO „PROPJEVAO“, HOĆE LI NASTAVITI?

Gomila prljavština vlasti izbila bi na vidjelo kad bi nam Konaković povjerio sve što zna. Gdje bi bio kraj kad bi o mutnim poslovima SDA...