30. 01. 2016.

GLAS NARODA JE GRADIVNA IMENICA

(30. 01. 2016.) Aformizmi Nermane Begagić, koje danas objavljujem, tematski su vezani uz nas, našu državu i našu vlast
*********************************************************************************
- BiH 1990-2016, akcioni triler, načisto.

- Politički pragmatizam u akciji: nakon smjene ratnih zločinaca i narodnih heroja, promijenili su nam imena ulica.

- Mi ne spavamo, mi čekamo spasioce...

- Možda bi nam se BiH dosada i izvukla iz mraka da se nisu u njoj namnožili ljudi koji su sebi umislili da su Božije svjetiljke.

- Na kraju ispade da smo imali građanski rat u kom su sela okupirala gradove i uspostavila diktaturu koja još traje.

- Vođe su nam od riječi: iako je stanje u zemlji za vrijeme svih mandata teško kao prvog dana, nikada se niko do njih nije odrekao svojih obećanja.

- Osnova premisa BH dugoročne strategije razvoja: tamo gdje je toliko siromašno da se nema šta ušićariti, neće biti ni ratova.

- BH političari? Svi smo mi njima u mrtvom uglu dok nas voze u provaliju.

- Imamo i mi pravnu državu, al' nas koči nedostatak dokaza.

- Istorija? Za nekih stotinjak godina pisaće u istorijskim čitankama da je RS pravljena krajem 20. stoljeća u BiH da bi se obnovili kulturno-religijski objekti, a mi nećemo imati pravo veta.

DINO „PROPJEVAO“, HOĆE LI NASTAVITI?

Gomila prljavština vlasti izbila bi na vidjelo kad bi nam Konaković povjerio sve što zna. Gdje bi bio kraj kad bi o mutnim poslovima SDA...