22. 02. 2016.

PRIJATELJA NIKAD PREVIŠE, MAKAR I NA FACEBOOKU

Davno sam popunio dozvoljeni Facebook limit od 5.000 prijatelja. Molim sve koji žele da se povežemo, da posjete moju FB stranicu i kliknu dugme "Sviđa mi se". Time ćemo takođe postati prijatelji na ovoj društvenoj mreži



Poštovani, hvala na pažnji koju ukazujete mojim komentarima. Posebno se zahvaljujem onima koji su postali moji prijatelji na društvenim mrežama Facebook i Twiter. Svakodnevno dobijam veliki broj novih zahtjeva, odnosno prijedloga, na koje - nažalost - ne mogu potvrdno da odgovorim, iako bih to rado učinio. Neki prijedlozi "kisele" se mjesecima na spisku FB-a i želim da te osobe znaju zbog čega ih ne potvrđujem.
Razlog je sadržan u tome što sam davno popunio dozvoljeni Facebook limit od 5.000 prijatelja. Molim sve koji žele da se povežemo, da posjete moju FB stranicu i kliknu dugme "Sviđa mi se". Time ćemo takođe postati prijatelji na ovoj društvenoj mreži.
Takođe, sve svoje čitaoce molim da ne čekaju najave na društvenim mrežama. Na ovom mjestu (mijovic.net) svakog dana plasiram bar jedan moj komentar, a češće i po 2-3. Uskoro će ih, svakodnevno, biti još, više ovu web stranicu dograđujem da postane moj portal sa puno više sadržaja politikih i društvenih tema.
Link za povezivanje na Facebooku:


DINO „PROPJEVAO“, HOĆE LI NASTAVITI?

Gomila prljavština vlasti izbila bi na vidjelo kad bi nam Konaković povjerio sve što zna. Gdje bi bio kraj kad bi o mutnim poslovima SDA...